2012. augusztus 6., hétfő

Szóval......ahogy mondtam ma hozom az első részt ér remélem h sokan fogjátok olvasni és tetszeni fog!! 
nagy nagy ölelés:Megi




1. fejezet         Egy szülinapi ajándék


                        /Emma szemszöge/

Boldogan ébredtem és rögtön egy gondolat villant át az agyamon....Igen.igen ma 21 éves vagyok!!
Egy lány aki már saját magának keresi a pénzt a festéssel,több saját kiállítással,matematikusnak tanul az egyetemen és bár a szülei szerint fejben sohasem fog felnőni már 21 éves.
Gyorsan felkaptam valami lenge egybe ruhát s már rohantam is le mert csöngettek ugyanis már külön élek a szüleimtől.  Természetesen anyuék voltak és a húgom Beka.
Boldog szülinapot!!-támadott le anya és már nyomta is a kezembe a tortát.
Majd a húgom és apu is felköszöntött és egyenként megölelt.
Leültünk az asztalhoz  és következett az ajándékozás.
Beka  felállt és egy  nagy téglalap  alakú vásznat adott.
Ez az én ajándékom -majd adott két puszit
Egy festő vászon volt és mellé egy doboz pasztell kréta.Most anyuék jönnek.
-Ez a mi közös ajándékunk és Jenson is benne van!
-Jézusom,milyen rég nem láttam!-kaptam a fejemhez.
Átadtak egy borítékot és amikor kinyitottam láttam ,h egy ajánló levél van benne.Jenson Beajánlott tanácsadónak a Mclaren-hez 
-Ő mesélt nekik ,h matematikusnak készülsz és szeretnék ha a tanácsadójuk lennél!
-Hát ez szuper-ujjongtam és megöleltem őket.
Aznap még elmentünk kirándulni a családdal a hegyekbe.Kb. 22:00-kor értem haza és az erőm már nem futott a zuhanyozásra.Pizsibe bújtam  és még előtte írtam egy gyors köszönő levelet  Jens-nek majd elnyomott az álom.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Láttam, hogy hagytál nyomot az én fejezetemnél, úgy gondoltam, akkor én is elolvasom a tied, és írok hozzá! Nagyon tetszett, ügyes vagy, és nem sokára biztosan jobban belejössz majd! :)
    Kedvesen indult a történet, mindjárt egy csodálatos születésnappal. :) Várom mi fog kisülni ebből a munkalehetőségből!
    Puszi: Dóri. <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Már nagyon izgatottan várom a folytatást. Eddig nagyon ígéretesnek tűnik és nagyon tetszik is!! Siess a frissel és csak így tovább!!
    Puszi

    ui: ha nem gond kiteszem a blogodat hozzám!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mind2-nek!Sietek! és igyekszem!ölelés:) Megi

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nekem is tetszett a fejezet, várom én is nagyon a folytatást! Hm szép szülinapi ajándék! :)
    Nemrég nyitottam két új oldalt benne lennél a cserében?
    www.csakbarat.blogspot.hu
    www.ujesely.blogspot.hu
    Nálam válaszolj légyszi!
    Puszi

    VálaszTörlés